Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 12:15:56 +0200

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/01221 aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Randvere küla, 11250 
Viimsi-Randvere tee L2// Krati tee L1// Suurekivi tee L1 (null) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik § 31 lg 4 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26905821>  (menetlus nr: 
416461), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (RAIDO KÜBARSEPP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister